28 maart 2020 Nationale Oefenmarathon Putten Afdrukken E-mailadres
vrijdag 31 januari 2020 09:53

Ook dit jaar organiseert menvereniging Het Gouden Span de laatste zaterdag van maart haar Nationale Oefenmarathon, een menwedstrijd waaraan steevast ruim 120 aanspanningen deelnemen. Het belooft weer een spektakel te worden, na het succes van vorig jaar zal ook dit jaar weer een jeugdrubriek worden verreden. Rond 11 uur zullen de jeugdmenners het tegen elkaar opnemen en strijden om de wisselbeker beschikbaar gesteld door Van Veluw Mensport uit Putten. De jeugdmenners worden onderverdeeld in de leeftijdsklasse tot 12 jaar en een aparte klasse voor de leeftijd van 13 tot 18 jaar. Een mooie competitie waar het enthousiasme vanaf straalt.

Ook voor de volwassen menners is de Nationale Oefenmarathon een uitdaging. Met 6 gevarieerde hindernissen en een vaardigheidsparcours is deze wedstrijd een prima graadmeter voor het komende buitenseizoen. Alle hindernissen bevinden zich op het hoofdterrein van Het Hippisch Verband Putten en voor de kinderen is er genoeg te doen zoals schminken en een springkussen. De eerste deelnemer rijd rond 9.00 uur in de hindernissen en de laatste start om ongeveer 17.00 uur.  Opgeven kan via de mail; oefenmarathon@hippischverbandputten.nl

Download hier het inschrijfformulier voor de Nationale Oefenmarathon 2020