Het reglement voor de titel van beste Gouden Herter / trofee "Het Zilveren hert" en het "Goude Afdrukken E-mailadres

Titel "Beste Ruiter Gouden Hert"

Vorig jaar was Mirjam vd Pol winnaar van de titel "Beste ruiter Gouden Hert". Ook in deze editie van het Concours Hippique zal deze titel weer te winnen zijn. Hoe kom je in aanmerking voor de titel "Beste ruiter Gouden Hert"?

Je dient lid te zijn van het Gouden Hert. De ruiter die in de finale het minst aantal plaatsingspunten haalt is winnaar van de titel "Beste Ruiter Gouden Hert". Bij een gelijk aantal plaatsingspunten wint de ruiter in de hoogste klasse. Dus de klasse Z gaat voor M, M gaat voor L en L gaat voor B.

Indien géén ruiters in de finales mogen deelnemen, wint de ruiter met het minst aantal plaatsingspunten over 2 parcoursen de titel "Beste Ruiter Gouden Hert". Ook hierbij geldt bij een gelijke stand in het aantal plaatsingspunten, de combinatie in de hoogste klasse springen de titel wint.

Reglement trofee "Het Zilveren Hert"

Voor de winnaar van de finale klasse M is met ingang van 2002 een wisseltrofee "Het Zilveren Hert"beschikbaar gesteld door J. Evers, erelid, oud-voorzitter en medeoprichter van dit concours.

De prijs is te winnen op het Concours Hippique te Putten. De winnaar heeft de prijs in het bezit tot het volgende concours met ten hoogste een tijd van 1 jaar. Minstens 1 week voor afloop van deze termijn moet de prijs bij het bestuur worden ingeleverd. De bestemming van de prijs wordt jaarlijks vastgesteld. De prijs is door de organiserende vereniging verzekerd tegen diefstal, verlies en brand.

Reglement trofee "Het Gouden Hert"

Voor de winnaar van de finale klasse Z/ZZ is in 1978 een wisseltrofee "Het Gouden Hert" beschikbaar gesteld door het gemeentebestuur van Putten. De prijs is te winnen op het Concours Hippique te Putten. De winnaar heeft de prijs in het bezit tot het volgende concours met ten hoogste een tijd van 1 jaar. Minstens 1 week voor afloop van deze termijn moet de prijs bij het bestuur worden ingeleverd. De bestemming van de prijs wordt jaarlijks vastgesteld. De prijs is door de organiserende vereniging verzekerd tegen diefstal, verlies en brand