Sponsoravond Hippisch Verband Putten goed bezocht Afdrukken E-mailadres
Zaterdag 14 maart heeft het Hippisch Verband Putten (HVP) in de manege aan de Halvinkhuizerweg een avond georganiseerd voor haar sponsors, leden en familie. De grote rijhal was omgetoverd in een lentetafereel. De wand van de rijbak was bekleed met een geel doek versierd met allerlei lente en Pasen tekeningen gemaakt door onze ponyruiters.
Alle drie de afdelingen van het HVP hebben hun beste beentje voorgezet en mooie demonstraties laten zien. De pony’s van PPC de Lilliputters  en de paarden van het Gouden Hert hebben elk een carrousel gebracht. Met 18 pony’s en 12 paarden werden verschillende figuren gereden zoals het klaverblad en de molenwieken. Samenwerking en onderlinge afstemming is daarbij erg belangrijk. Er is dan ook flink geoefend door beide afdelingen wat heeft geresulteerd in een prima optreden. De caroussels werden afgewisseld met een springdemonstratie, waarbij combinaties van een paard en pony streden voor de snelste tijd. De avond werd afgesloten door de menafdeling, het Gouden Span. Ook hier ging het om snelheid en wendbaarheid. Onderdeel van de hindernisbaan was een spelelement blikgooien uitgevoerd door sponsors die waren gekoppeld aan de 8 aanspanningen. Tussen de demonstraties door werd er gezorgd voor een hapje en een drankje en was er volop gelegenheid voor een praatje. Als afsluiting kregen de sponsors een Paasbrood mee naar huis gesponsord door bakker Harrie van Looijengoed.